Kwaliteitswaarborgen
Adfiz Ons kantoor is lid van Adfiz, de vereniging van register-adviseurs, intermediairs en makelaars in assurantiën, pensioenen en financiële diensten. Financieel dienstverleners die lid zijn van Adfiz kiezen er ook voor zich kwalitatief te onderscheiden. Zij kiezen er met hun lidmaatschap actief en vrijwillig voor te voldoen aan een aantal lidmaatschapseisen, die hen onderscheidend maken in de markt en die de consument meer zekerheid geven. www.adfiz.nl |
Autoriteit Financiële Markten De AFM voert de Wet financieel toezicht (Wft) uit en houdt toezicht op de deskundigheid en integriteit van de dienstverlening van financiële adviseurs. Ons kantoor is bij de AFM geregistreerd en heeft een wettelijke vergunning om te adviseren en te bemiddelen in financiële diensten. www.afm.nl |
Kifid Ons kantoor besteedt voortdurend grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag van u, want klachten over onze dienstverlening nemen wij zéér serieus. Zo kennen wij een interne klachtenprocedure en zijn wij aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). www.kifid.nl |
Permanente educatie.
Door permanente educatie voorzien wij in actualisering van onze kennis. Onze verzekeringsadviseur hebben een hoog kennisniveau. Onze adviseurs hebben diverse opleidingen gevolgd en hebben op de gebieden waarop zij adviseren de betreffende diploma’s behaald. Hiervoor zijn zij ingeschreven in diverse erkenningsregelingen en registers. Om in deze registers ingeschreven te blijven en om de diploma’s te behouden jaarlijks een educatief programma volgen dat getoest wordt door erkende opleidingsinstituten. Daarnaast zijn al onze medewerkers zijn op hun vakgebied gekwalificeerd volgens de eisen van de Wft (Wet Financieel toezicht).
U heeft een klacht. En nu?
U kunt bij ons rekenen op onafhankelijk en deskundig advies. Wij hopen dat onze werkwijze u bevalt. Mocht u een klacht hebben, dan horen wij dit graag van u. Allereerst om de klacht voor u zo goed mogelijk op te lossen. Verder kunnen wij met uw klacht onze dienstverlening in de toekomst proberen te verbeteren.
Als u een klacht heeft over onze dienstverlening dan vragen wij u om dit aan ons te melden. Dit kan door ons klachtenformulier in te vullen en naar ons op te sturen. U kunt zicht hierbij richten tot de directie. Uw klacht zal worden behandeld volgens een interne klachtenprocedure.